//////

Dla producentów sprzętu komputerowego zapewne jeszcze nigdy nie nastały tak złe czasy, jak mają miejsce dzisiaj. Zdecydowana większość firm zdaje sobie sprawę z rywalizacji, na jaką muszą być przygotowane i wiedzą o tym, że kilka tygodni opóźnienia względem rynkowych konkurentów może być utaj nie do odrobienia. Często konsumenci zastanawiają się, dlaczego jakaś marka nie przygotowała swojej premiery do końca, nie zaplanowała w najmniejszych detalach tego, co i jak zaprezentuje ludziom a jakość ich nowego produktu, chociaż wyznacza parę ciekawych trendów, nie jest w stanie zachwycić nikogo o chociaż nieco wyższych wymaganiach. Dzieje się tak jednak często właśnie dlatego, że odczekiwanie z premierą tabletu czy smartfona przez kilka miesięcy potrzebne na dopracowanie wszystkich detali mogłoby oznaczać drastyczne zaprzepaszczenie swojej szansy i dobrowolne oddanie fotela lidera swoim rynkowym rywalom. Lepiej jest więc czasami wypuścić swój produkt na tygodnie przed konkurentami, by stworzyć na nich presję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mapa strony