Kształt nowatorskich rynków

Dla producentów sprzętu komputerowego zapewne jeszcze nigdy nie nastały tak złe czasy, jak mają miejsce dzisiaj. Zdecydowana większość firm zdaje sobie sprawę z rywalizacji, na jaką muszą być przygotowane i wiedzą o tym, że kilka tygodni opóźnienia względem rynkowych konkurentów może być utaj nie do odrobienia. Często konsumenci zastanawiają się, dlaczego jakaś marka nie przygotowała swojej premiery do końca, nie zaplanowała w najmniejszych detalach tego, co i jak zaprezentuje ludziom a jakość ich nowego produktu, chociaż wyznacza parę ciekawych trendów, nie jest w stanie zachwycić nikogo o chociaż nieco wyższych wymaganiach. Dzieje się tak jednak często właśnie dlatego, że odczekiwanie z premierą tabletu czy smartfona przez kilka miesięcy potrzebne na dopracowanie wszystkich detali mogłoby oznaczać drastyczne zaprzepaszczenie swojej szansy i dobrowolne oddanie fotela lidera swoim rynkowym rywalom. Lepiej jest więc czasami wypuścić swój produkt na tygodnie przed konkurentami, by stworzyć na nich presję.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: